15-10-2017

Mette en Elly hebben hun 1ste Map B Diploma binnen

Elly en Mette hebben hun 1ste Map B Diploma binnen 
Wij als fokker zijn super trots op hun
Wat zijn hun beide toch een gouden combinatie 
Elly en Mette Van Harte Gefeliciteerd 😘

Verslag Mette !!

Moet toch niet gekker worden.
Gisteren...nog pikkedonker.....hoorde al weer wat gestommel in huis.
Deur ging open...."D'r UUT".....pfff.
Ff rekken en strekken en ik was er klaar voor.
Na de nodige ochtendingetjes werd ik in de auto gedropt.
Nou...ging maar verder slapen, zag toch niets buiten.
Klein stukje rijden......ooohhh...had het al weer door.
We gaan weer wat leuks doen.
Na een hoop geklets gingen we eindelijk het veld in. 
Zo spannend.
Ik was als 3e aan de beurt bij de 1e proef......maakte er een beetje een rommeltje van.
Eindje verder op werd geschoten.....daar wilde ik wel heel graag naar toe.
Shit...mocht niet.
Maar goed   haalde het spul toch net met de hakken over de sloot binnen.
De andere proeven vond ik niet zo moeilijk...maar goed....moet wel binnengebracht worden.
En dat deed ik....al was het met de laatste proef wel ff peentjes zweten voor het vrouwtje.
Zal ik WEL.....zal ik NIET.
En YES.....ik deed het.
Alle apporten binnen.....:-)
Weet je wat leuk was...had ook nog supporters die mij aanmoedigden.... zo super!!!
En ja....dan moet je wachten op je diploma en wachten DUURT zo lang.
Maar goed....heb dus weer een  "broodje BAL" gehad.
Daar doe je het toch voor.  
Vrijdag (20 okt.) gaan we nog weer naar zo'n dag, we zien het wel.
Ons seizoen kan niet meer kapot!!!!!

Fijne dag nog allemaal .... en de groetjes van mij  Mette!!!




Het verdiende broodje Bal 🐾

Geen opmerkingen:

Een reactie posten