03-09-2016

Mette en Elly gaan als een raket op de SJP

Mette heeft weer in haar dagboek geschreven :-)
Mijn vrouwtje en ik hebben weer zo'n gave dag gehad.
Vanmorgen er weer vroeg.
Kom zei ze: "We gaan naar Tijnje voor een leuke dag".
Gauw de ochtendrituelen afgewerkt en HOPPA  de auto in.
We hoefden gelukkig niet zo ver te rijden....kon zelfs mijn slaapje niet afmaken.
Aangekomen was het al weer een drukte  met mensen en honden.
Er waren ook nog wat bekenden uit onze trainingsgroep...leuk joh!!
Vorige week een dikke B met 76 p. en samen gingen we er van uit dat dat dit keer niet meer zou lukken.
Pff   haalde ik toch een dik B-dipl. met 77p.
Vrouwtje super blij natuurlijk....en ik ook. :-)
Kreeg weer een lekker bolletje met kaas, en.....dit keer 2/3 broodje gehaktbal na afloop v.d. spelletjes.
Vrouwtje moest maar genoegen nemen met 1/3 van het bolletje, want ik had toch het meeste werk gedaan.
Bij de uitreiking van de papiertjes bleek ik  ook nog een 2e prijs te hebben gewonnen.
Volgens het vrouwtje kan ons seizoen niet meer stuk.
Ik hoorde dat ik volgende week weer ff lekker het veld in mag.....lekker de benen strekken.
Fijne zondag...en de groetjes van mij...Mette!!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten