28-08-2016

Mette en Elly vette B diploma 76 punten

Mette heeft haar eigen beleving van de dag op papier gezet ;-)

En ja hoor.....weer vroeg er uit.
Op naar Uffelte.....spelletjes dag.
Gelukkig was het niet zo warm als donderdag en vrijdag.
Ook genoeg water om ff lekker te badderen tussen de spelletjes door.
Annette met Tosca deden ook mee.....wilde wel ff met Tosca bij kletsen maar dat mocht niet...Zo flauw!!!
Er kwamen ook nog mensen kijken die ik goed ken.
Ronald en Anita.....daar ben ik geboren.
Moest nog 3 proeven en toen...ja toen mocht ik naar ze toe......Ooohh  ging helemaal uit mijn dak.
Je roots vergeet je nooit.  :-)
Ik heb me weer heerlijk vermaakt.....schijnt dat ik ook nog een super mooi B-dipl. heb gehaald met 76p. en de 3e prijs.
Kreeg dus weer een lekker bolletje met kaas en een hamburger.....wat heb ik het toch goed.
Maar vind zelf dat ik dit toch ook echt wel verdiend heb..:-p
Er waren ook nog wat foto's gemaakt bij de proef "over water" door Nicoliene....dank je wel!!!! 
Zo dit was het weer.....volgende week gaan we geloof ik naar Tijnje....nu maar duimen dat ik niet loops word.
de Groetjes van mij...Mette!!!









Elly en Mette 
We zijn trots op jullie wat een super prestatie met super punten 
Succes komende wedstrijden 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten